Kallt?!

Mössa?
- Ja, tack!
Vantar?
- Ja, tack!
Halsduk?
- Ja, tack!
Vinterjacka?
- Skojar Du? Ge mig!
Uggs?
- Varför inte?

Ärligt så kallt är det faktiskt ute...ja, iallafall om ni frågar mig. Det blåser, åh jösses vad det blåser.
Trodde för en liten stund sedan att det var någon som knackade på balkongfönstret, men det är ju näst intill omöjligt så jag insåg snart att det var vinden...tur var väl det :S
Jag och Guss var nyss ut och cyklade, känslan var " 2 steg fram och 3 steg tillbaka " allt på grund av vinden.
Ha ha ha! Vinden spelade oss eller ja, iallafall mig ett ytterligare spratt.
Längre fram på gatan ser jag nåt fladdra förbi, såg ut som en tupé som kom farandes i det stormiga vädret.
Men icke, det var ju en igelkott :D
Min första kotte för i år. Så till Er som undrar kan ni och jag nu sluta fundera, kottarna har vaknat ur idet :)

Var ju som sagt iväg o h tränade. Träffade Emma, vi spann ihop ;)
Emma passade även på att be om mina inloggnings-stuff så nu har hon bokat ett pass åt mig imorgon. Tack för det kära Du :)
Syns imorgon!

Nu ska faktiskt jag krypa ner i soffan och ta det oooootrooooligt lugnt.

Sov så gott nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0