Helgen

En sån helg!!
Och än är den inte slut ;)
Vart ska jag börja...
Igår jobbade jag mellan 07.00-14.30, gjorde inte mycket.
Var inne och löste för lunch på kirurgen, längesen jag gjorde nåt
kirurgiskt så det var riktigt kul :)
Efter jobbet for jag iväg och tränade. Fanns inga pass som intresserade
mig så det blev kondition i gymmet.
Då träningen var avslutad såg jag på luren min att mamma
och pappa var hemma hos Jasse och Jocke.
Jag for dit då dom tagit med sig en stor kastrull soppa.
Tog en dusch hos Jasse och efter det åt vi tillsammans.
Mamma och Jasse planterade en massa i Jasses rabatt, blev dock
lite snålt med växter så vi for till Plantagen på Hälla för att fylla på
i rabatten hennes.
Pappa tyckte att vi skulle åka vidare till Plantagen på
Bäckby för dom är MYCKET bättre påstår han.
Sagt och gjort, vi åkte dit.
KONSTIGT nog hade dom SAMMA utbud på Plantagen på Bäckby
som på Hälla ;)
Strange...
Jasse köpte iallafall en pionbuske, visst är dom fina?
Jag ville ha den blomman på vårt bröllop, men Guuuh bevare mig väl va dyra dom
var då säsongen för dom var över och det endast
gick att specialbeställa dom från Holland.
Eeeeh, nej tack!
Fick som sagt bli rosor, men dom var nice dom med ;)
Efter alla rundor hit och dit for vi hem till Jasse igen, stannade
inte länge utan for hem till mig och tog en promenad
med hunden.
Var väl inne vid en 8 igen.
La mig i soffan och somnade fram till halv 10.
Gav hunden sitt och promenerade med honom till ICA, sen hem igen.
La mig i soffan igen och tittade på en dokumentär fram till halv 12 då
gick jag ut med hunden igen.
Var i säng vid en halv 1 och vaknade kvart över 4 imorse
med JORDENS magsmärtor :S
Tänkte då ta hunden på en runda, men han ville minsann inte ut.
TYPISKT!
La mig i sängen och försökte somna om, slumrade till och vaknade
igen vid en halv 7.
Tog en varm dusch då jag än hade ont i magen och trodde
att det skulle hjälpa....pyttsan!
Gav hunden käk och tog sedan en promenad, det var inte många
själar ute vid den tiden...som jag kunde se iallafall :S
Vid kvart i 10 samlade jag all min tvätt och stoppade in den och hunden i bilen och trog
till Tuna.
Och i Tuna var vi fram till halv 2.
Nu är klockan halv 3 och Guss ligger på balkongen och sover.
Hahahahaha! Stackarn är lite trött, Guuuh så skönt ;)
Har hängt tvätten, dammsugit och försökt att rensa avloppet
i handfatet...not fun.
Hällde i lite propplösande-medel och ska se om en stund
om proppen äntligen är borta.
Pappa bakade pizza som jag fått med mig hem, mums!
Ja, så har min dag sett ut so far.
Hoppas att Er helg också varit nice.

IDAG fyller min man år :D
Ha den äran min BÄSTA i hela världen!
Tänk va jag älskar DIG <3

Nu ska jag kolla hur det går för proppen i handfatet ;)

Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0