Hej

Hej hej denna torsdag :)
Ute med hunden, svettas en aningen då jag har på mig min vinterjacka...
Jaaaaaaa, jag trodde att det var lite sämre väder än så här.
Äh jag överlever nog ;)

Dumma Guss! Det går en svart schäfer här på andra sidan vägen jäms med oss och Guss vill spö honom. Det här i sin tur leder till att jag vill spöa Guss!! Eller iallafall ge honom en bresida i baken...men det skulle kunna resultera i att jag anmäls för djurplågeri och sånt sysslar inte jag med :)
Ja ja nog om det.

Idag ska jag vara inne på ryggsalen hela dagen. Dom operationerna är ganska långa och det kräver ganska mycket förberedelser och efterarbete.
Men jag såg igår kväll att vi blir ett bra gäng på salen så det ska nog funka fint.

Trist väder :(
Men efter detta regnrusk blev det så mycket grönare ute :D

Nu ska jag knalla hemåt igen.
Ciaoo!

Ha ha ha! Ser ut som om Guss lipar på bilden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0