Grått

Morrn morrn denna gråa torsdag :)
Lite trist väder vi har idag.
Det är andra gången för idag som jag är ute med Guss, han ville ut vid 6 nån gång och sen nu.
Mr F höll på att få en chock igår när han kom hem och såg att Guss inte hade nå strut på huvudet.
Var tvungen att plocka på hunden den igen...
Så nu går han har min lilla Strut ;)
Han går in i ALLT med den där på :S

Jösses vad jag är hungrig!! Måste som vanligt gå och handla bröd. Ska bara hem och lämna jycken, tycker inte att han ska behöva sitta utanför Coop och se dum ut ;)

Igår var jag som sagt iväg på spinning. Det var ett spinnpuls-intervallpass och det var tusan i mig det bästa spinningpasset jag varit på :D
Ska försöka att gå på det så ofta jag kan.

Nu ringer kyrkklockorna, Kristihimmelsfärd på G.

Fruuuuuukooooost!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0