FUUUUUUUUUUUUSK!!

Vill börja med att säga en sak....
HUUUUUR i hela fridensnamn lyckas bruden se så
jädra sexig ut i den DÄR dräkten?!?!
FUUUUUUUUSK!!


Vill Ni plåga Er själva ytterligare kan Ni ju alltid logga in på H&M's hemsida
för där finns det fler bilder och där kan Ni även hitta denna bild ;)

Ah, nu måste vi byta ämne innan jag avlider av avundsjuka...
Vassen 2012!! Who's with me :cool:

Idag efter jobbet har jag inte gjort många knop, har faktiskt sovit
i näääästan 2 timmar efter det att jag kom hem.
Sen har jag även hunnit med att promenera med Guss i 1 timme och
cyklat med honom i 30 minuter.
Vi ska även ta en liten runda snart igen, han måste do he's thing's
innan läggdax.

Annars?
Jag har haft en kort och bra dag på jobbet, var i FB-rummet med
Erik.
Hahahaha! Vilka grejer vi var med om idag :)
Allt strula, men VI fixade det som alltid ;)
Imorgon slutar jag 17.00 så då blir det att jobba lite längre.
Sen jobbar jag kväll onsdag, men det fixar jag!

Jaha, då har vi lagt schema igen.
Har lagt fram till den 23/9....
Vadå?
Om jag ska göra nåt särskilt fram tills dess?
Eeeeeh...hard to tell, jag vet liksom inte vad jag ska hitta på
imorgon efter jobbet?!
Hahahahaha!
Konstigt nog brukar det oftast lösa sig fast man har så
låååååång framförhållning :)
Jag har iallafall lagt ledig på alla dom dagarna vi ska på bröllop <3

Nehe, ut med Guss och sen i säng.

Kramar på Er

VART TUSAN TOG HUMLAN VÄGEN SOM KRÖP OMKRING PÅ
GOLVET !!!!??????
IIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0