Försök nummer 2

Jaaaaaaa! Hur började jag allt? Jo!

Är ute och går med Guss. Det är så lugnt och stilla i området. Är alla hemma och ser på hockeyn mån tro? Alla utom jag ;)
Usch! Hockey är verkligen inte min grej...

Medan vi är ute och går gräddas min STORA morotskaka där hemma i ugnen. Samtidigt står den kalla glasyren i kylen och gottar till sig lagom tills kakan min blir klar. Förstå denna underbara combo när varmt och kallt möts....i MUNNEN :D
Tjooohooo va gott!

Jaha, idag har jag inte gjort mycket. Helt ärligt har jag spenderat mycket av min dag liggandes i soffan framför tv:n. Det har varit behövligt.
Har även försökt mig på att tvätta jyckens öron igen, men det går inge vidare...tror jag...
Skulle vilja ha sterila handskar på mig när jag rengör öronen hans. Inte för att det jag håller på med är något annat än smutsigt, men det skulle kännas bättre för min del...kanske för Gussis del också?

Aaaaah! Va gott det luktar ute ikväll :)
Alla dessa dofter från alla dessa växter som blommar just nu gör att det luktar wünderbaaaaart :D
Folk har även börjat ge sig på att klippa sina gräsmattor, även det luktar gott.
Ska sniffa vidare en stund till och sen är det dax att återvända hemåt och äta kaka.

Ha en fortsatt fin kväll <3


Kommentarer
Postat av: Hertiginnan

Du kan va wunderbaar ;)

Puss!

2012-05-17 @ 23:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0