:)

Heeeej :)
Hur mår ni? Är ni trötta? I know the feeling, är minst lika trött :S
Ska snart i säng, ska bli skönt.
Börjar 7 imorgon, men slutar 2 så det ska bli nice. Tänker inte klaga ;)

Har hunnit med en kvällspromenad tillsammans med Hanna :)
Det var ganska skönt ute ikväll, var väl orolig att det skulle komma regn men vi klarade oss.
Jag köpte 2 äpplen och 1 påse chips....HAHAHA jag shoppade loss riktigt ordentligt ;)
Ville ha nektariner, men det var så himmelens dyrt!
Som i måndags när jag "råkade" köpa nektariner på ICA i Skultuna, tittade inte på priset och när jag väl är framme i kassan och ska till att betala ser jag att kvinnan i kassan slår in 6.90X4!!! Jag doooog! Nektarinskrället kostade 6.90 kronor styck!! Vågade inte säga STOOOOPP utan betalade glatt min frukt :S
No more! Härdan efter kollar jag priset på den lite mer exotiska frukten ;)

Efter jobbet var jag som sagt iväg på ett spinningpass. Jaaaaaaa Emma det var jobbigt! Svettades som bara den.
Sen åkte jag till Tuna och käkade, sen hem och promenad.
Nu ligger jag nyduschad i sängen. Ska blunda och räkna till 5 och efter det vet jag att John Blund kommer att komma och hälsa på :)

Go natt nu alla innan jag somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0