:(

Stackars min Plutt :(
Här om kvällen rök Gaston ihop med en annan hund då Mr F var ute med honom.
Guss fick spendera natten på djursjukhuset där han sövdes och man lappade ihop öronen hans som inte alls ser nå vidare fina ut :S
Stora bölder täcker båda öronen på in- och utsidan....stackars liten.
Jag är faktiskt jätte ledsen för hans skull, inte för att han är nåt helgon så utan han är minst lika skyldig till händelsen, men det känns så jädra onödigt!! Hans diabetes kommer antagligen att försvåra hela läkningsprocessen och det är det som är värst. Hoppas att han inte har ont iallafall.
Det jag märker är att det kliar och det kliar MASSOR! Han får vara utan "struten" då jag har koll på honom, men ikväll när vi går och lägger oss åker den på och så även dom stunder han måste lämnas själv en stund.
Han förtjänar verkligen inte det här....suck...och det gör inte min plånbok heller...suck igen...
Men nu är det som det är och vi får försöka göra så gott vi kan just nu.
Tur att vi iallafall har en så snäll och go hund som trots allt som hänt fortfarande är lika glad och positiv som innan. Det gör de hela mycket lättare :)

Nu ska vi ut och gå en liten stund till <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0