Coop

Jag och Guss är nu ute och går :)
Vi är på väg till Coop för att köpa frukost...och bajspåsar....
Jösses vilket härligt väder vi har, jag blir så glad :D
Men ni måste hålla med mig om att shorts och t-shirt är lite tidigt? Och att bikini är way to early!!! Japp jag har sett det, en kvinna på sin gård struttade omkring i det, kallt.

Idag är jag ju ledig, wei! Ikväll blir det käk med lite vänner, ska bli gott och kul :)
Jobbar dock imorgon igen så det blir ju inget större party för min del ;)

Såg ni nån brasa igår? Det gjorde inte vi. Eller jo jag såg några från håll, men gick aldrig riktigt nära för att se.
Min Valborg spenderades på jobbet och hela kvällen hos Svärisarna. Där grillade vi och hade mysigt fram till mycket sent.

Nu blir det frukost, sen skulle Mr F visa mig en ny väg man kan gå med hunden. Så det blir en långpromenad med hund och man :)

Vi hörs senare igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0