Blixten

Hej :)
Det här inlägget kommer att bli snabbare än blixten! Måste sova så att säga ;)

Jaha, vad har jag gjort idag? En massa känns det som. Det har varit en lång dag, fast inte på ett jobbigt sätt utan på ett skönt sett. Jag har nämligen hunnit med så mycket trots att detta dygn som alla våra andra dygn också bara har 24 timmar.

Lämnade Stockholm vid 12 och var framme i Västerås vid 13. Hoppade in i duschen och packade väskan för jobbet. Hade ingen mat så jag for till Spicy Hot och köpte lite käk, väldigt gott käk!
Sen bar det av det jobbet, eh oj hann förbi MAX och köpte lite lunch också ;)
Mums!
Seeeen for jag till jobbet och där har jag jobbat hela kvällen. Inte så att jag har kreverat, men jag har fått jobba.
Fick dock sluta 1 timme tidigare ( tack för det ) och då stack jag ner till vårat gym på jobbet. Det var jag och en annan snubbe där, en narkosläkare. Försökte säga hej vid några tillfällen, men jag vet inte ens om han såg mig....
Ha ha ha!! Klart han gjorde, men han kollade ner i golvet hela tiden, plus att han hade hörlurar på sig så jag fick aldrig nån kontakt.
Men det gör inget :)
Imorgon när jag ser honom ska jag heja som bara den ;)
Var hemma vid en halv 11 ikväll. Käkade en macka och en banan, drack lite te och en massa vatten. Kommer att få springa på dass hela kvällen...
Ville ha ett glas mjölk innan läggdax men såg att det var slut. Var då bara tvungen att åka till Statoil och köpa det, köpte även 4 stycken bananer....det blev 48 kronor. JA! Jag tycker att det var ruskigt dyrt!
Men nu ligger jag HÄR i vår sköna säng :D
Ska sova nu för jag ska upp tiiiiidigt!
Go natt go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0