Blåsigt

Brrrr!! Mitt huvud fryser :S
Är ute och går med hunden och det blåser ganska bra här ute.
Har precis duschat trots duschen imorse och nu fryser jag som sagt om huvudet...
Skulle ha tagit mössan!

Så nu har jag ätit och gjort matlåda för imorgon. Bäddat nytt i sängen och diskat. Pratat i telefon och svarat på mail.
Ännu en tös har hört av sig angående klänningen. Har svarat att den ännu finns kvar om hon vill komma och pröva den.
Får se om jag fått nå svar senare ikväll :)

Åååååh! Jag kom just på att Jasse har bakat bullar!! Har ju frysen full. Ska väl ta upp en påse då jag kommer in igen ;)
Mamma och pappa gav ju bland annat en bakmaskin åt Jasse och Jocke i inflyttningspresent och den används om jag säger så.

Jobbar imorgon, borde gå och lägga mig i tid....
Men känner jag mig själv rätt så kommer det absolut inte bli så.
Kanske tar jag en lov förbi Jasse och lånar en bok av henne. Hon har en som är jätte bra, kommer dock inte ihåg vad den hette just nu.

Ska ta och ringa mamma nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0