Bästa bästa bästa!

Jag älskar att ligga i soffan och känna hur trött jag börjar att bli! Kommer att somna som en sövd säl <3
Jag älskar att sova! Har ju precis ätit så nu är jag nöjd :)
Var ju iväg med mitt gamla jobb till Tabazco och åt. Delade på en Tapasbricka med min älskade Råtta ( jag saknar henne )....( jag saknar alla ) och till varmrätt blev det kycklingfilé med potatisgratäng, jag dog en smula då jag såg all denna goda mat. Förstå då sen när jag fick sätta tänderna i det jag hade framför mig :love:
Mums!! Tog dock ingen efterrätt vilket jag ångrar lite just nu...ha ha ha :D
Fick ett presentkort på Kicks, en blomma och maten betald :)
Men bäst av allt var ändå TalEN ( dom var fler ;) ) som dom höll, det känns i <3
Jag älskar Er på Ortopeden!! Ni är bäst!! Älskar min nya arbetsplats pch kollegor också, massor! Guuuuh så fina vänner jag har lite här och där på jorden! Det är rikedom <3
Vill ju ha en parfym så min present kom ju passande iallafall ;)

Har köpt en ny jacka!! Äntligen!! Jag älskar den :D
Ni ska få se den...sen. Jag orkar inte resa mig just nu.
Ska ligga här en stund till, sen bums i säng.
Jobbar till halv 5 och efter det blir de träning, vad vet jag inte ännu? Men jag hittar nog på nåt ;)

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0