Aaaaah

Fy tusan va skönt att vara hemma och få slå sig ner i soffan :)
Förutom det sämsta vädret på länge så har jag haft en riktig bra dag. Jobbade med ett riktigt bra gäng ikväll så passet gick som på räls.
Vi på ortopeden hade NADA ikväll, men det hade dom övriga enheterna så vi var över och hjälpte till.

Eftersom jag har jobbat hela dagen har jag inte hunnit med så mycket annat...eller vadå annat jag har inte gjort mer än att jobba.

Efter jobbet cyklade iallafall jag och Guss till ICA och shoppade. Vi blev självklart mer än blöta i det här vädret. Nu har han somnat här på golvet. Jag borde också gå och lägga mig, men Guss ska få gå ut en sista gång innan det verkligen är dax att sova.

Imorgon jobbar jag dag och sen är jag ledig fredag :D

Nu ska jag dricka en kopp varm mjölk! Jag vet att det låter otroligt snuskigt, men faktum är att det inte är så illa ;)

Sov gott nu alla, vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0