24/5

Pust, stånk och stön! Guuuh va denna soffa är skön :D
Ha ha ha! Ja, jag vet att jag är en riktig poet...det rimmade det också ;)
Nu ligger jag som sagt i soffan på min underbara "björnfilt" och gör nada. Hunden ligger på balkongen och mannen min i sängen, hade velat ha honom här bredvid mig men i sängen är det to hot for me och till soffan orkar han inte gå :S
Så nu ligger vi i varsin ände av huset och ropar på varann, vi försöker övertala varann att resa på sig och komma dit den andre är...det går inge vidare.
Nu påstår han att han inte får plats bakom mig i soffan!!! Pyttsan!!! Han ska allt få se ;)

Herre min skapare en sån dag vi hade på jobbet idag! Helt ärligt har hela veckan varit ganska körig eller körig det har varit mycket. Men vi har fixat det ;)
Tur att min helg iallafall började NU, är ledig fram till måndag.
Ska bli underbart!

Åhå! Nu kom Mr F på en ide som jag faktiskt nappade på. Vi ska kolla på film :D
Dock blir det JAG som får lov till att flytta på mig, men det gör inget.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0