Still ont..

Kokar makaroner, vänta....
Im back :)
Jo, jag kokar mackisar och till det blir det inget mindre än falukorv.
Jag gillar den här svenska husmanskosten faktiskt, snabbt
och mycket enkelt ;)

Jaha, har min huvudvärkt släpp undrar ni kanske?
Nja....har lite ont än.
Känns som om jag har ett brett band kring skallen min som
trycker och spänner, obehagligt.
Har till och med tagit alvedon, men inget händer.
Hade dock glömt bort huvudvärken ett tag, har nämligen pratat i telefon sen
jag slutade jobbet vid 17:10 ;)
Hahahahaha!
Jag älskar min lur och mitt abonnemang :D

Oj....jag tar tillbaka det där med "mycket enkelt" när det kommer till
matlagningen, mina korvar blev svarta :S
Ooops!
Äh, det funkar nog ändå.

Aha, idag har jag assisterat på jobbet igen.
Den här gången var det på ryggar :D
Mycket intressant och lärorikt måste jag säga.
Lär mig 100 nya saker varje dag ju!!
Undrar vad jag får göra imorgon?
Kortdag imorrn och sen helg, TJOOHOO!

Nu måste jag käka upp min mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0