Soffan

Ligger i min soffa med världens skönaste filt, vill inte gå upp, vill inte gå ut, vill inte göra nåt!!
Men jag måste upp, jag måste gå ut och jag måste göra en hel del andra saker också....bläääää :(

Joooo! Jag fick min deklaration idag! Tjoohoo visst får jag en slant tillbaka alltid ;)
Man tackar!
Synd bara att dom inte kunde finnas på kontot imorgon när jag vaknar...

Lång arbetsdag, kom ut från salen vid 16:10, städade och fyllde på salen. Tog sedan mina kiwisar vid 16:20 och sen gick jag hem klockan 16:30.
Full rulle kanel bulle!
Hoppas på en skön avslutning på veckan imorgon ;)

Tänkte kolla på Biggest Loser Sverige klockan 21:00, ha ha ha kul att man hinner se finalen iallafall :)
Men ska jag hinna med det är det bäst att jag gör i ordning Guss och tar honom på en prommis innan dess.

Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0