Soffan

Är hemma efter en promenad med hunden, borde egentligen ha gått en mycket längre promenad med honom men 40 minuter fick räcka.
Han hade högt socker ikväll, men jag orkade inte gå längre....dumma matte...
Får gottgöra honom imorgon ;)

Gick hem tidigare från jobbet, fick ont i magen :(
Har legat i sängen sen 14:00 med en vetekudde på magen och kollat på tecknat och sovit en stund.
Vid 6 tiden började jag må lite bättre och tog då en promenad med hunden. Sen kom Verre och Hanna och plockade upp mig, hade ju planer för idag men så här går det när jag ska planera...åt skogen.
Vi åkte förbi Spicy och köpte hem mat till Hanna, jag skulle väl egentligen bara ha druckit en kopp buljong men jag var så hungrig.
Det var mysigt iallafall :)
Imorgon får vi ta igen all förlorad tid från idag!

Blä! Min vetekudde har gått sönder på 17 olika ställen :(
Måste köpa en ny, den är min bästa vän!

Nu ska jag se på filmen på 4:an, Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0