Slut

En sån dag :D
Den har varit låååång och alldeles perfekt, som en ledig dag ska vara.
Jag har hunnit med mycket idag.
Dagen började ju vanlig ordning och slutade också i vanlig ordning.
Däremellan hann jag med att dejta Pia :)
Vi åkte ut till Hälla för den gravida kvinnan behövde en amningsbehå, sagt och gjort.
Mmmm dom är ju inte direkt hot-hot, men jisses vad dom såg och kändes sköna!!
Inte för att jag testade, utan jag kände enbart på materialet och fick vara smakråd. Det blev hela 2 st! He he he!
Själv var jag ute efter en jacka, men hittade ingen...
Är det nån där ute som vet vart man kan hitta sig en snygg och skön vår/höstjacka? Ett plus är ju om den heller inte är så dyr ;)
Efter det for vi hem till mig. Pia stekte bacon och höll koll på mina potatisbullar medan jag var ute med Guss. Jag åt....hon ville inga bullar ha, hon var nöjd med ett glas kranvatten?! Inte okey, men vad gör man inte för sina vänner :)
Efter dejten for jag iväg och tränade och nu är jag här, hemma i min soffa.
Det blir nu film och korvsoppa, mums och yes!

Tack söta Pia för idag, det var riktigt kul och mysigt! Älskar att gå på H&M med dig :D
Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0