Planer

Trötter...
Vilka planer jag hade, men allt gick åt skogen.
Eller skogen ska jag inte säga, men mina alternativ för kvällen var fin, fina innan jag bestämde mig för att inte göra nånting alls :)
Tiden räcker heller inte alltid till...
Åkte istället iväg till Tabasco och köpte en skaldjurspasta, smakade mums.
Höll dock på att kola vid 2 tillfällen :S
Jädra bläckfisk fastnade i halsen, hade ena foten i graven tack vare den!
Ha ha ha! Så kan det gå när man är för glupsk ;)

Lång dag på jobbet, men den var mycket lärorik.
På förmiddagen gick vi runt i olika stationer och kikade på olika saker, så som röntgenmaskiner, gas och hjärnborren.
Kan ni fatta! Hjärnborren! Jag har varit med på en sån operation, det var...hur ska jag uttrycka mig....det var häftigt!! Kan man säga så? Kan man säga att en sån sak är häftig? Ja, jag tror det! Det häftiga är alltså vad man egentligen kan åstadkomma med sina bara händer och lite verktyg!! Dom är grymma kirurgerna! Alla läkare är otroliga, ser upp till dom allihop :)
Där fick dom lite gratisreklam ;)

Nu måste jag kolla Guss socker, tror inte att det är så bra :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0