Ööööö

?!?!
Vaken! Nu?! Omg :S
Jag är tusan i mig trött som en mussla, men varför kan jag inte sova?
Gick ju och la mig vid 2 inatt!!
Ååååh....
Låg och kollade på VÄRLDENS BÄSTA film, Greven av Monte Cristo :D
Eh aaaaaah Greven ( James Caviezel ) ser oooootroligt rar ut, mums säger jag bara ;)
Ha ha ha!! Man får säga så fast man är gift.
Har ni inte sett filmen, se den för i jössenammen! Redan ikväll!
Aja, hur som filmen tog sökt vid 2 och trots det är jag vaken nu...
Innan filmen var vi hemma på Hammarby och hade lite trevligt, vi åt och tittade på arabiska serier. Jag förstår inte ett ord, men det ordnar sig på så vis att jag får översatt av det viktigaste ;)

Nu kom Guss och slicka mig på handen, tror han vill ha mat.
Jag ska ge honom det, sen gå med honom, sen ta en dusch och sen iväg och klippa mig. Tog en senare klipptid, klockan 11 var enligt mig bättre för då kunde jag sova lite längre?!?!?!
Jo tjena!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0