Mums!

Aaaaaa! Guuuuh så gott det var! Har precis ätit upp min sushi :)
Var ju iväg på ett spinnintervallpass och efter det for jag iväg och köpte mig lite råfisk. Valde faktiskt mellan det eller en semla....just nu känner jag att jag skulle ha tagit semlan...
Ha ha ha! Men så känner jag nog mest för att jag nu har ätit klart och efter allt salt vill jag ha lite sött.
Vet ni vad det bästa är? Joooo att jag fortfarande kan få mig en semla, allt jag behöver göra är bara att cykla till affären ;)
Eeeeh, vi får se vad jag hittar på.

Snart är det dax för Gussis kvällsbestyr, sen blir det promenad igen.
Ska se klart på "Äntligen hemma" bara.
Åh, jag orkar inte duscha!! Men det lär jag ju göra? Ååååh...

Nu ska jag njuta av soffan en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0