Måste visa

He he he! Måste bara visa vad jag "hittade" på väg till jobbet.
Någon var visst törstig då den korkade upp denna ;)
Var också tvungen och visa i proportion till min fot hur stor den där flaskan verkligen är, som sagt törstig.

Annars händer inte mycket här hemma, huvudvärken är borta. Kan bero på att jag tagit Alvedon, tur att jag tog det i tid den här gången.

Börjar bli hungrig, vet inte vad jag ska äta? Är sugen på spagetti och köttfärssås, men orkar inte laga det :(
Orkar inte laga nåt alls, vill bara äta! Ha ha ha!

Min bror har klivit på en spik, AJ! Han har fått en akuttid ikväll, hoppas att det går bra och inte är så allvarligt.
Han påstod att foten var svullen som en falukorv, inte bra...

Ska ringa lite samtal, kanske att jag får i mig lite mat på nå konstigt vis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0