Lite ont i huve

Ligger i soffan, Guss snarkar här nedanför.
Jag har faktiskt liiiite ont i huvudet, Mr F säger
att det beror på att jag dricker för dåligt?
Ja, kanske....
Håller med honom lite, det är ju iallafall ganska viktigt att man dricker
efter träningarna och jag är tusan i mig inte
riktigt 100 % bra på det.
Under själva träningen dricker jag som en kamel, men efter...nja...
Ska bara för den sakens skull ta och fylla på vattenflaskan nu, vänta...
Nu är jag tillbaka.

Idag var jag på mitt första Indoorwalkingpass, IW som dom
kallar det i träningssällskapet ;)
Det var riktigt kul för Er som undrar.
Och för Er som undrar vad IW är kan jag berätta att man
jobbar/tränar på en lite mindre avancerad crosstrainer liksom, självklart
i grupp.
Då jobbar man på den där crosstrainern samtidigt som man
gör olika övningar, typ släpper "stavarna", går ner i "flex" och låter
rumpa och lår arbeta, ja lite så där.
Om man behöver ha balans?
Ja, varför inte!
Jag var som sagt på mitt första pass någonsin, tog därför ett baspass, höll på
att dö :S
Frågade instruktören om hon trodde att jag någonsin skulle kunna
gå på ett medelpass och hon svarade ja.
Men så bra!
Skillnaden enligt henne var att man går igenom dom oilka positionerna
mycket snabbare i medel- och intensivnivåerna.
På basen jobbar man lite lugnare och har inte samma
tempo att "flaxa runt" liksom.
Va bra! Då blir det medel nästa gång.
Måste dock erkänna att jag fortfarande tycker
om min Stålåsna ( spinningcykeln ) mer ;)
Men det kanske blir ändring på det?!
Kul att hitta några saker man gillar så man kan variera sig tycker jag.

 Jag ska snart ut med hunden, men jag tänkte
att han skulle få vakna "av sig själv", jag menar
sover han så borde han ju vara nöjd?

Tänkte visa Er jackan jag hittade idag från H&M, men den fanns
inte att köpa på nätet.
Ville visa Er den och få ett smakråd innan jag buy it, men som sagt
det fanns inga bilder....
Äh, får väl köpa den och visa Er hur den såg ut sen då ;)

Nu börjar Vilddjuret att sträcka på sig, snart vaknar han.

Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0