Kväller

Go kväll :)
Denna dag börjar lida mot sitt slut, skönt.
Har varit ute med hunden, nu sover han även det är skönt.
Snart ska jag gå och lägg mig, gissa hur det kommer att
kännas ;)
Jajjamännsann, skööööönt!

Idag har jag setat på sal från 07:15 i morse till 17:50 på kvällen.
Jag åt lunch vid närmare 2 och sen in på sal igen.
Har varit en lång dag, men mycket rolig.
Älskar att få göra och lära mig nya saker och det
får jag möjlighet till VARJE dag i mitt jobb.
KUL!
Fick även lite beröm idag ( igen ;) ) och det gör
ju att man jobbar ännu bättre, en liten kick liksom.
Blir inte ni också så?
Joooo, det tror jag allt :)

Blev inga pannkakor idag, ville testa nå nytt.
Försätter jag att äta dessa "cakes" får jag väl sjöbjugg snart?!
Jag åt köttfärslimpa istället, det var super.
Varför lagar aldrig jag det för?
Min...eller Mr F's limpa skulle bli 10 gånger godare, ska be
honom testa det nån dag.

Annars då?
För min del inget nytt...
Jo, jag blev vald till Friskvårds....öh...va kallade dom det...instruktör...inspiratör?!
Ja va vet jag.
Dom vill iallafall att jag ska få "igång" personalen till att röra på sig
eller iallafall friskvårda sig själva lite mer.
Typ gå på pass, ut och åka skridskor, promenera på Björnön och
grilla lite korv.
Det lät väl kul :)
Blir jag och en annan tjej som tar tag i detta.
Nu ska det bli "åka av" på jobbet!

Idag opererade ju min lilla pappa sig.
Hahahaha!
En sådan tokfrans han är.
Först och främst blev han så chockad då han fick
gå igenom alla förberedelser och sen höll han på
att svimma när han klev in på op.salen.
Då kläcker han ur sig:
- Jag tror att jag börjar bli lite nervös nu.
Stackar'n.
Personalen vet att det är min pappa och frågar:
- Varför är Du nervös? Har inte Nathalie berättat om allt det här för Dig?
Vet ni vad han svarar?!?!
- Neeeej, vi har inte pratat på flera veckor.
Hahahahaha!
WHAT?!
Jag var ju där senast igår och då gick vi igenom ALLT, så
som förberedelser och vad som händer sen.
Men stackar'n var ju så nervös att han inte visste vad han sa :)
Hur som helst hade allt gått bra och han är nöjd med
reslutatet hittils.
Han var även gla över att han lyckats få personalen
att skratta åt honom och hans skämt, jo jag vet vi har en
riktig Stand-up komiker i familjen ;)
Sen vill han att man ska tycka lite synd om honom nu när
han har JORDENS bandage på handen och det gör vi
ju också :)

Nu ska jag sova.
Fredag imorgon innebär kortdag.
Ledig lördag, men hör och häpna, jag jobbar söndag.
Inte illa va?
Sova vare!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0