Inte alls

Blä, jag är inte alls nå trött :(
Åh! Nu glömde jag att kolla när jag börjar imorgon, vägrar gå upp!
Börjar säkert 7, bara att ställa in sig på det.
Vad hände? Jag som var så förbaskat trött, är inte alls det längre....
När och hur blev jag pigg?! Och varför framför allt? Bläää....
Sen äre ju så här va att det är ett konstigt vinande/visslande/tjutande ljud som kommer någonstans här hemma hos oss ifrån.
Jag har försökt att lokalisera ljudet, men finner ingen källa.
Kruxet är ju bara det att löser inte jag det här mysteriet så kommer jag att balla ur snart!!
Är det kylskåpet som låter?
Eller tv:n?
Ha ha ha!
Jag blir knäpp :)
Nu kommer all min fokus att ligga på det där ljudet, kommer aldrig att somna...
Vad brukar ni hitta på när ni inte kan sova?
Får försöka att drömma mig bort, kanske slocknat jag snart.

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0