Frulle

Nu är det dax för frukost :)
Vaknade gaaaanska utvilad, hade dock inga sprutor till Guss så jag var tvungen att åka till Hammarby och hämta hem några. Ska till Apoteket då dom öppnar och köpa hem en kartong, ska be om större eftersom mängden insulin inte får plats i våra nuvarande sprutor så vi får ta 2 vid 1 tillfälle. Så nu ska jag försöka att vara lite ekonomisk och miljövänlig ;)

Har även varit ute med Guss på en promenix och tvättat 4 maskiner med tvätt. Ja, jag vet. Jag tvättade igår, men jag hade lite sparat till idag ;)

Hallå? Jag vill gå på stan idag! Är det ingen annan som också vill det? Vi behöver en ny dörrmatta :)
Sen vill jag ha skor dessutom ;)

Maaaaaaaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0