!!!!

Fy tusan!!!!!! Tog ett socker på Guss nyss, bara för "skojskull" då jag inte tagit det på några dar. Har liksom inte tyckt att det funnits någon anledning att sticka honom i onödan när sockret har legat som det gjort ( högt ) länge nu.
Till min stora ( hemska ) förvåning hade killen BARA 3,1!!!!!!!!
IIIIIIH!!!!!! Fort tog jag ett nytt test på honom, men även det visade samma låga resultat.
Gav honom genast pannkakor med honung på och om en stund ska jag ta ett nytt socker.
Fy 17 va tråkigt det här är :(
Man märker ju inte ett SMACK på honom, hur ska jag veta när han är låg?!?!
Killen är som vanligt hela tiden....stackarn :(
Ringde Strömsholm och där fick jag till svar att dom inte visste vad jag skulle göra, ser man inga tecken är det ju ganska svårt att berömma tillståndet.
Usch va tråkigt det blev!

Nu ligger han här och tittar, min gos.
Ska kolla vad som händer.

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0