Eh smart!

Ha ha ha! Jag är INTE vass alla gånger och det står jag för :cool:
Ni kanske har hört låten " Flickan och kråkan" med Timbuktu? Först och främst visste jag inte att låten hette så förrän nu då jag Googlade det, okey? Bra :)
Hur som helst har jag aldrig riktigt hört vad killen sjunger i låten då han har en annan dialekt, men jag har ALLTID undrat vad han egentligen säger, för det kan ju inte vara rätt det jag hör?
Det jag har hört är:
Hon springer med en skottskadad KAKA i famn...
KAKA?!?!? Ha ha ha!! Jaaaaa!! Jag har väl varit hungrig vid dom tillfällen jag hört låten antar jag ;)

Nu är jag hungrig igen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha det är bra att vi kan tippsa varann om maträtter;) Vi har nog rätt lika matstil.. om man kan säga så.. hahaaa potatisbullar, pyttipanna osv;) HAha förutom SUSHI då:P haha!



pussss och ha en underbar dag fina du! <3

2012-03-23 @ 14:39:44
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0