Dröm

Usch vilken mardröm jag hade inatt :(
Jag drömde att jag pluggade matte!!!!! Ha ha ha!! Det var väl lite läskigt tycker ni inte ;)
Vaknade upp med en olustig känsla i kroppen iallafall, måste försöka att skaka av mig den.

Just nu är vi ute på promenad och efter det blir det frukost.
Idag lyser inte solen som igår, men å andra sidan blåser det inte heller. Jag tycker att det är skönt ute :)
Än så länge är det bara jag och Guss som har tagit sig ut....vänta, jo där är en liten gubbe också :)

Åh va jag hade velat att Guss kunde gå ut och gå med sig själv ibland.
Ha ha ha! Ja, tänk Er själva va skönt för både honom och oss här hemma.

Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0