:D

Hahahaha!
Kan inte sluta skratta sen förra inlägget :D
Jag älskar Bettan!
För Er som aldrig sett programmet så sänds det i SVT och heter
"The Fabulous life of Ana Gina", det är hon som spelar Bettan.
Hon spelar även en rad andra karaktärer, men ingen är lika bra som Ni vet vem.
Hehehehe!

Aja, nog surrat om det.
Idag har jag varit oooootroligt dålig med att uppdatera här, sorry
for that.
Efter jobbet åkte nämligen jag och min bror iväg till Team Sportia för där
hade dom MINST 50% på ALLT i butiken, det betyder alltså att vissa
saker var ÄNNU blilligare.
Kul jul när jag såg att mina pjuck som jag köpte för inte så längesen var ned
sänkta till 649 kronor istället för 1299 kronor som en annan gav för dom!
Hur som helst, jag köpte ett par till :D
Lyckan var gjord....i 30 minuter, kommer hem och ser att jag köpt FEL
storlek.
Nu tänker ni säkert:
- Meeeeeeeeeeeen huuuur 17 kan man missa det?
- Ja hur 17 kan man det? Ingen aning!
Jag var jelt 100 på att storleken hemma var en 36 MEN icke!
Det var en 36,5.....*suck*
Nu tänker Ni säkert:
- Men åk och byt imorgon bara din dummer.
- Ja jag hoppas att det finns ett par, annars vet jag inte vad jag gör.
Man har ju inget öppetköp, bara bytesrätt eller presentkort.
Ååååh, jag lovar Er att sånt här händer bara mig!!
Eller finns det fler där ute som också har lite oflyt ibland?

Idag fick jag höra en glad nyhet :D
Och jag älskar glada nyheter så idag var jag EXTRA glad .
Längtar till sommaren nu <3

- Pia! Hur går det?
Komigen nu, vill Du inte ha sushi ;)

Vad mer?

Jo, jag har hunnit sova middag och efter det
promenerade jag och Guss hem till Emil och Sorken
och käkade tacos.
Vi promenerade sedan hem, Guss åt och sedan var det
promenad som gällde igen.
Nu ligger han här och fiser.
Blir väl en sista kissrunda lite senare.
Nu vill jag se på film, men jag får inte igång den där
lilla boxern :S
Orkar vara otecknisk...

Lördag imorgon, inga planer.
Lär väl träna, men vi får se.
Kanske åker jag förbi mossan, pappa åkte ju till Iran idag
så hon behöver väl lite sällskap ;)
Men allt det där tar jag imorgon, nu film eller så läser jag min bok.
Film blir det om jag lyckas fixa det där teckniska.

Go natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0