Angående förra inlägget

JAG BLIIIIIIIIIIIIIR GALEN!!
Jag raderade HELA !#¤%(())===%¤333 förra inlägget!!
Värsta som finns!

Aja, vart var jag?
Hur började jag förra inlägget?
Hmmm....
Hahahaha!
Jo, så här var det ;)

Med STOR chans till att låta JÄTTE töntig nu, men jag blir tvungen
att ta den chansen ;)
Jag sitter framför tv:n och ser på "Så ska det låta".
NEEEEEEJ, det var INTE planerat och JAAAAAA det är sant.
Programmet var på när jag kom ut ur duschen.
Måste dock erkänna att det är ganska bra.
Jag kunde första låten iallafall ;)

Är hemkommen från träningen för en liten stund sedan.
Det blev ett pulsspinnpass, riktigt skön var det.
Svettades som en gris och jag älskar det!!
Hahahaha!
Efter 1 timmes spinning blev det 30 minuter på löpbandet och några
övningar på gymmet.
Även det var skönt, brände tusan i benen mina och sved som 17 i
asset mit!
YEEEEEEEEEEEEEEEES!
Hahahaha!
Säg till om ni ska med nån dag, jag visar Er gärna hur det ska gå till ;)
Jo, just det.
Frågade spinninginstruktören om varför min puls sjunker så snabbt
mellan blocken och i vilan.
Då sa han att det var bra!
På vilket sätt undrade jag?
Han förklarade att jag först och främst är ung ( ;) ) och sen har
jag god kondition, är vältranad liksom.
Träningen ger mer när jag får jobba mig upp hela tiden för att nå
min maxpuls.
Var glad! så sa han.
Men JÖSSES va glad jag blev :D

Min bror var förbi med sin cykel här hemma hos mig.
Jag ska få låna den.
Min cykel är i Skultuna och jag orkar inte ta hit den för tillfället.
Sen måset jag erkänna att Emil's bike är något bättre än min...tyvärr...
Cyklade till och från träningen och sen cyklade jag och handlade också.
Visst var det skönt, men ack så kallt :S
Skulle det inte bli vår nu?

Idag gjorde jag något jag aldrig gjort förut, jag körde med
släpkärra.
Hehehehe!
Inte allt för glamoröst om ni frågar någon annan, men jag har aldrig gjort det förr.
Skulle försöka mig på att backa den in på parkeringen, men det
kunde jag glömma....
Bästa var när jag heeeeeela tiden undrade vad det var för himla dåre
som låg mig så nära hela tiden.
Blev lika full i skratt varje gång jag insåg att det var släpkärran.
Only pretty i det här fallet om man säger så ;)

Jag måset ut med jycken nu, men först mat och sen promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0