1 timme

Nu har vi varit ute och gått i 1 timme! Var inte meningen att det skulle bli en sån lång promenad, men vi gick och gick och gick och sen hade vi gått för långt...
Usch va jobbigt det blev, men Guss blev nöjd och trött och det är huvudsaken känner jag :)

En sån dag vi haft på jobbet, pyssel, pyssel, pyssel.
Från det att jag började till in i det sista.
Slutade ju vid 20:00 så det fanns ju dom som fick lov att fortsätta medan en annan tog en sväng förbi Burger King på vägen hem, gott ;)

Imorgon jobbar jag dag, ska gå och lägga mig.
Är trött och har ont i benen, beror väl mest på promenaden ikväll?!

Hallå! Är det fler än jag som tycker att bland det bästa smågodiset gjort för mänskligheten var när dom la Gott och blandat lakritsarna i lösvik?!
Guuuuh va bra och gott med för den delen, älskar lakrits!

Nej nu måste jag sova, nattis :)

( Ha ha ha, va mörk bilden blev )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0