Ute

Sitter ute på gården på Hammarby. Det är riktigt skönt ute trots att solen inte är framme, det blåser inte utan allt är väldigt stilla.
Vi har precis käkat en mycket sen frukost och pratat en massa gamla minnen. Mr F's systrar berättade om hur dom hade det tillsammans då dom växte upp, ha ha ha jag skrattar jämt :)
Kricke berättade dock en ny story om den gången hon bröt revbenen och Alex tvingade henne att tiga om händelsen. Så jäkla roligt :D
Eller hur mycket Fadia och Mr F umgicks då dom var yngre, men så snart dom kom upp i åldern så tålde dom knappt varann.
Jag älskar sånt här :)
Brukar alltid fråga Mr F om han inte kan berätta om när han var liten, minns också att när jag var mindre ville jag att mamma skulle berätta för mig om när hon var liten.
Jag älskar dessa storys :)

Nu ska jag snart åka till Tuna, har pappas bil sen igår. Körde hem mina föräldrar då pappa tog sig ett glas hemma hos Svärisarna. Pratade med mamma tidigare och då var det riktigt segt där hemma, som här då.
Men lite "efter" får man räkna med att man är idag efter en dag som igår ;)

Ciaoo på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0