Kväller

Då vare kväller :)
Jag har hunnit med en hel del, efter jobbet var jag iväg på spinning och efter det åkte jag och handlade. For sedan hem och tog en lång och behövlig dusch ;)
Sedan bar det iväg till mina Svärisar ingen. Jag och Fadia har ätit kvällsfika, fy 17 va jag åååååååååt! Det var allt mellan himmel och jord på vårt bord :D
Oliver, grillad hallomi, vattenmelon, ja allt!!!
Har dessutom druckit ett antal koppar med the så jag lär väl få springa på dass hela natten....

Jösses!! Idag på jobbet har jag städat hela dagen!! Jag har skrubbat hela 11 stycken operationsbord i DUSCHEN så det var inte så bara och bara liksom ;)
Har även städat ur en massa skåp och garderober, ville slänga ton med saker, men fick inte :(
Ha ha ha! Jag älskar att slänga att slänga saker, ibland slänger jag dock lite för mycket och då får man surt ångra sig en vacker dag...

Nu ska jag ta en sväng med Guss, hej på er så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0