Ja jösses

Hej söndag :)
Nu har jag varit ute med hunden, handlat och ätit frukost. Har även givit the dog all of his mediciner, det är mycket nu. I fredags när jag träffade honom kände jag knappt igen honom :S
Han var alldeles slö och hängig, skulle ta honom på en promenad men han orkade inte. Lille vän <3
Igår kväll däremot började han skutta och leka igen, ville gå på långa promenader och "jävlas" lite som bara han kan göra ;)

I fredags efter jobbet for vi till Stockholm, Mr F's systers son tog studenten :)
Grattis B! Kul att vakna upp imorgon måndag och inte veta vad man ska göra :P
Ha ha ha! Nej usch, nu var jag elak. Men så var det ju på den tiden, jag hade ju dock mitt sommarjobb på badet men efter det NADA! Erkänner att man hade en del ångest, dock gick det ju ganska bra för en ;)
I fredags slutade som sagt Marre, vi grät en skvätt och önskade henne lycka till på nya jobbet.
Kommer att sakna henne <3
Men vi syns på fredag igen för då är det grillkväll hemma hos en annan vän från jobbet :)

Igår lördag hände inte mycket. Vad ska man hitta på liksom när regnet bara öser ner?! Hur mycket kan det regna undrar jag??!! Usch! Nej, nu får solen komma tillbaka för jag börjar bli blek igen och det får inte hända!
Vi såg på 3 stycken filmer igår och lagade mat här hemma, åt lite bullar ;) och frukt.

Idag ska vi iväg och fira pappa, men det blir lite senare för Jasse slutar vid 6. Innan dess vete 17 vad som sker. Ska in till stan tror jag :)

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0