Hej hej

Oj oj!! Nu har blogg.se gjort om sin sida igen och jag vet inte om jag gillar't?! Det går heller inte att logga in via appen så det får lov att bli så här. Kommer väl inte å bli nå långrandig för det här settet att skriva på var inte alls nå bra... Jaha, dax att sova. Var det nån som såg matchen mellan Sverige och Frankrike? Ja vad ska man säga? Grattis?! Nä knappast... HERREJÖSSES orka kämpa SISTA matchen, varför gjorde landslaget inte samma lika de övriga matcherna när dom fortfarande hade chans??!! Neeeee nu måste jag som sagt sluta älta denna fotboll, snart blir jag tvungen att emmigrera ut ur landet för att inte riskera att bli knäpp ;) Jaha, mer städ på jobbet idag. Usch så dammigt det var på sina håll :S Jag är mest nyfiken på hur man ska gå tillväga när sterilförrådet ska göras rent ;) Ska bli en härlig syn! Efter all städ på jobbet for jag hem och plockade lite, käkade och for iväg på mitt pass. Svettades en massa och åkte sedan hem. På vägen hem for jag förbi jobbet och hämtade en massa märgben som en på mitt jobb tagit med sig till mig och Guss. Dom har nämligen slaktat en tjur och då fanns det en massa som kom till användning :) Imorgon jobbar jag kväll, ska gå och lägga så jag orkar upp lite tidigt ändå ;) Go natt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0