Trött

*GÄSP* en sån dag :)
Nu är jag 17 i mig helt slut! Har varit igång sen jag vaknade vid 8 imorse, trodde klockan var mer för att det var så ljust ut men icke.
Skönt dock att det faktiskt börjar bli lite ljusare ute, både på mornarna och på kvällarna.
Snart är sommaren här :)
Efter spinnpasset vid lunch for jag iväg till Tuna och käkade.
Sedan åkte jag, mamma och pappa till stan. Min framlykta på bilen hade gått och även vindrutetorkarna fram och bak var bara skräp så allt behövdes bytas. Åkte till Mekonomen, frågade killen om han visste hur man bytte vindrutetorkarna?
- Kan kolla om Du vill?
- Gärna!!
Han fixade det i ett nafs ;)
- Natti....fråga killen om han kan byta glödlampan också. Viskade pappa.
Det kunde killen med, även detta i ett nafs ;)
Jag sa åt honom att han nu förtjänade en fet löneförhöjning.
- Kan Du snälla säga det till min chef också? undrade han.
He he he!
Så nu är bilen i toppskick. Har ALDRIG sett så bra genom mina rutor som jag gör nu, hi hi hi.
Hanna!! Vi hade behövt dessa torkblad och glödlampor i helgen :S
Men nu har vi det till nästa gång!
Efter Mekonomenbesöket åkte vi till IKEA, jag hade ju tjänat mig en slant eftersom jag slapp gå till en verkstad och byta alla dessa delar till bilen så nu skulle dom pengarna sättas sprätt på.
Köpte doftljus och en vinöppnare, yes ni läste rätt. En vinöppnare. Har aldrig ägt en sådan och det har faktiskt dykt upp tillfällen då vi behövt en sådan här hemma. Men nu finns det de. Sparade för övrigt mina slantar även på IKEA då pappa betalade åt mig :)
Tack för det <3
Efter IKEAbesöket åkte vi hem och hämtade Guss och sedan ut till Tuna. Vi gick en promenad och Guss var så glad över att få gå och springa omkring i sina gamla "Hood's" ;)
Det bar av hem igen och jag gick och tränade ett spinnintervallpass, det var riktigt nice.
Men nu är jag tusan i mig trött!! Vill sova!! Lille Guss sover, ska väcka honom om en stund igen för han måste kissa innan jag kryper till kojs för natten.
Det är lite svårt det där med promenaderna.....
Först måste han ju äta och få medicin och sedan måste han ut i samband med detta.
Sen måste han ut igen och kissa av sig inför natten då han inte klarar av att hålla sig så länge.
Som nu, vi kom in vid 10 då han äter vid 9 men måste nu ut igen innan läggdax.....mycket spring i vår dörr och trapp, men så äre.
Ska mysa en liten stund till dock här i soffan med mina tofflor från Iran :)
Ha ha ha! Ser ni mina märken på benen? Jag ogillar verkligen strumpmärken.....det är nästintill osexigt ;)
Ha ha ha!
Fy bubblan va jag är trött!!

Go natt på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0