Otroligt

Go kväll! Ligger i sängen, hade en plan men den är förbi...
Planen var att jag skulle gå och lägga mig tidigt....som sagt, it's over med den planen måste sikta framåt ;)

Sitter på Friskis och Svettis hemsida och kikar runt lite. Jag blir helt häpen, vart är alla bokbara pass? Alla pass är ju bokade fram till nästa söndag redan?! Man har ju ingen som helst chans att få ett obokat pass idag....bläää....
Får bli gymmet tills dess att jag får tag i ett pass ;)

Idag var jag och Jasse iväg och tränade, efter det blev det en sväng till Tuna. Min farbror har kommit från Iran så vi alla fick jätte fina tofflor, ska visa Er dom vid ett annat tillfälle :)
Jo, innan Tuna blev det en sväng förbi stan.
Nu kommer jag att skämmas ihjäl, men vet ni vad jag gjorde idag?
Jo jag fixade mitt nya körkort....opps....
Jag gifte mig ju i augusti men IDAG blev det gjort!
Jag skäms som sagt.....
Nu väntar jag på det nya :)
Blev ju inte speciellt snygg, men bara man har lappen så kvittar det väl?

Efter Tuna for jag hem och sov några timmar, vaknade vid 9 och nu ska jag gå och lägga mig igen.

Go natt :)

Måste bara visa Er, igår satt vi hemma hos mamma och pappa och kollade på kort.
Visst såg vi snälla ut på den tiden :)
Det är vi ju å andra sidan även idag med ;)

Nu, go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0