Katten

Fy katten va jag är svettig!! Först blev det ett medelspinnpass och efter det 45 minuters promenad i raskt tempo med mitt djur. Faktum är att han gick på riktigt bra ikväll min Guss....förutom vid ett tillfälle då han ville käka upp en vit samojed :S
Fattar inte varför han ogillar dom hundarna så sablans mycket?! Det finns en i Skultuna också som vi kallar "Snövit" och Guss aaaaaaavskyr den! Då Guss är som jobbigast under promenaden med att vilja käka upp den där vita hunden kommer det fram en gammal man till mig;
- Du ett tips när hunden drar! utbrister han.
Jaaaaaaaaa snäääälla ge mig ett tips jag inte har prövat förr, tänkte jag....*suck*
- Lägg kopplet mellan frambenen, det funkar jämt! Jag har själv hund så jag vet. Fortsätter han bestämt.
Jo, har man en TAX så funkar väl ALLT! ville jag svara honom medan jag kämpade satan för att bara försöka hålla mig kvar på benen på grund av det hala underlaget, samt hålls djuret mitt i shack.
Men instället svarade jag;
- Åh, tack det ska jag genast pröva!!
Joooo, tjena.....
Ha ha ha!! Fy tusan va jag ond....lite iallafall ;)
Nu är jag som sagt hemma och ska duscha, ska bli härligt.
Sen är ju klockan 9 och då blir det mat och promenad igen, ingen vila här inte :)

Jo, en sak till. Har ni hört låten "Alla som inte dansar är våldtäcksmän"? Ja, jag vet seeeen som tusan. Men jag har inte hört den förr.
Ärligt talat vad är det för en låt? Vem kommer på en sådan text? Och huuuur kan man få släppa en sån låt och sedan få folk att köpa singeln? Otroligt! Ha ha ha! Det är ungefär som låten "Sture-P" den är ju sämre än sämst :D
Aja, nog pratat om dålig musik.
In i duschen vare!

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0