Humor

Ha ha ha! Alltså min humor är sääääämst jag vet, men jag kan inte låta bli att skratta åt människorna i "Sveriges värsta bilförare".
Roligast är ju paret Josef och hans "goda" vän Jörgen.
Jag döööör när Josefs passagerare skriker åt honom hela tiden :D
Killen verkar ju inte kunna tala i vanlig samtalston, han påminner mig om nån annan ;)

Har precis kommit in med hunden, innan dess var jag på gymmet. Jo, om ni undrar så var jag iväg till gymmet även igår. TJOOHOO trodde aldrig att jag skulle orka. Efter träningen åkte jag till ICA för att köpa apelsiner, men dom såg inge vidare ut så jag köpte semlor istället ;)
Klämde i mig en nyss och nu ska jag snart hoppa in i duschen.
Fy tusan va god semlan va!! Vill ha en till....
Har ni hunnit äta någon semla än? Bakar ni kanske egna? Ja, det är då tur att jag inte kan baka för då hade jag tusan i mig sett ut som en bulle för längesen :S
Helt ärligt mina grejer jag bakar blir inte ens liiiite bra trots att jag går efter recept. Då är det faktiskt illa....

Åååååh! Jag vill åka utomlands! Jag är så himla sugen! Längtar så in i vassen efter sol och bad :D
Men eftersom det är som det är med hunden just nu funkar det inte bara att dra iväg.
Skulle aldrig förlåta mig själv om nåt hände honom medan vi är borta, min lilla Niino.

Nej, jag måste verkligen duscha nu. Ska snart gå igenom Guss "kvällsschema" innan läggdax.

Ha en fin kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0