Förmiddag

Tjolahopp :D
Är i Tuna och softar så in i bänken ;)
Soffan är så skön här må Ni tro!

Har faktiskt varit iväg och tränat med Jasse nu på förmiddagen, skönt.
Min träning blir såååå mycket bättre när Jasse är med, undrar varför?!
Ska dra med Na imorgon också ;)


Idag vaknade jag vid 9 och det var great! Somnade vid 11 så visst blev det ett antal timmars sömn. Ska satsa på en likadan kväll ikväll.

Igår bakade vi ÄNNU mer pizza och till efterrätt blev det kladdkaka, godaste! Drack en öl till maten, aaaaah va gott det var ;)
Hmmm....är jag en alkis nu? Hoppas inte!

Imorgon är det fredag och jag är som sagt fortfarande ledig. Kan Ni förstå hur skönt det är med 4 dagars ledighet? Om inte kan Ni försöka att föreställa Et det, det är underbart.

Just nu visas ett bröllopsprogram på tv, det väcker minnen och jag mins mitt eget bröllop från i somras. Det var underbart, ja skippa planeringen innan men resten var GULD! Den dagen vill man på 1 sett återuppleva, men på flera andra plan vill man som sagt inte göra om ett ;)
Just det! Jag höll ju på att berätta om bröllopet förut och är ju än inte klar...
Ska iallafall berätta om själva bröllopsdagen och när Ni hört om den borde Ni förstå varför det har tagit sådan tid för mig att komma till hälften av storyn ungefär :S
Men det tar vi lite senare.

Nu blir det mat!

Hej hopp!

Visst är min träningst-shirt snygg? I like den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0