CB

Hallå Carina Berg hon är ju jätte gullig :)
Har i o för sig alltid tyckt det, men ikväll i programmet "The voice Sverige" var hon lite extra söt.

På tal om söt, stackars min söta hund han haltar :(
Har undersökt tassen hans, men hittar inget?
Han slickar hela tiden på den där dumma tassen ( vilket han inte fick ) och så är den svullen. Tidigare var det inte lika illa, men nu har det blivit värre :S
Ringde Strömsholm, dom säger avvakta över natten men om det är likadant imorgon bör ni komma in och låta en veterinär kika på foten....typiskt!
Kan inte min Gos bara få ha det lite bra han också?
Måndagsexemplar är va han är <3

Nu börjar det nån film på tv, vet inte riktigt vad den heter? Men det kan ju vara trevligt å se den :)

Usch! Jag börjar bli hungrig igen, va ska jag nu hitta på ;)
Får bli semla nummer 2 och sen duschen.
Ska försöka att lägga mig i tid, ska upp ganska tidigt imorgon.....fast å andra sidan så måste jag upp och ut med Kissokalle ändå så tidigt är inget begrepp här hemma längre ;)

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0