Usch

Fy för den här dagen...
Den började ju toppen, men kommer förmodligen sluta blä.

Efter att ha ätit riktigt gott hemma hos mamma och pappa så släppte huvudvärken och jag for hem, har sedan klockan halv 3 enbart legat i soffan och hoppats på att magsmärtorna ska ge med sig. Men dom blir ju tusan i mig bara värre :S
Har försökt med att dricka te med en himla massa honung, men inget händer. Jag blir ledsen :(
Hade bokat bästa spinningpasset ever med yoga som avslutning efteråt, shi fick jag. Shi fick jag i massor!!
Fy vilken tråkig söndag eftermiddag...

Har ni några tips vid magkatarr? Någon mer som har eller har haft? Nej fy va less jag blir :(

Snart måste hunden ut dessutom och min kära man är icke hemma, blääää.
Tycker oerhört synd om mig själv, he he he ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0