Soffhäng

Hänger i soffan...eller näh, vadå hänger? Jag ligger faktiskt i soffan under en filt med sockor på fötterna, hur skönt som helst har jag det.

Har varit ute med min söta hund, han blöder igen om klon....va 17 ska jag hitta på?
Kommer bli knäpp snart....

Var som sagt och tränade imorse, i 1 1/2 timme svettades jag runt bland alla redskapen.
Efter träningen åkte jag ner på stan för en date med mina söta pumor Hanna och Pia :)
Vi åt på Oli o Deli ( vet ej hur det stavas ) hur gott som helst. Alla 3 tog en varsin pasta rätt och alla 3 blev nog mycket nöjda :)
Efter det tog vi en mycket kort sväng på stan, jag tror att Hanna var den enda utav oss som köpte nåt? Jag var på allt för dåligt humör på grund av luren...
Det som har hänt är att högtalarn har gått sönder på nå konstigt sätt?! Helt plötsligt funkade den bara inte?! Strange!! Kan bara prata i den med handsfree och med högtalare, KUL eller inte :(
Ska lösa det här ska ni se ;)

Kom hem efter daten på stan och somnade på soffan. Vaknade vid en halv 6 då gick jag ut med hunden och sen for jag iväg och tränade igen. Det blev spinnyoga 90 minuter på Rocklunda. Vet ni att jag har börjat svettas nu :D
Ha ha ha! Jag vet att det inte är normalt att bli happy över sånt, men förut svettades jag inte när jag tränade men nu har det som sagt vänt. TJOOHOO! Ha ha ha! Vet ni hur roligt det är på yogan? Jag döööör när jag tänker på mig själv, måste vara hur ful som helst när jag ligger där och trasslar in mig själv med mina egna armar och ben :D
Det ser så lätt ut, men icke. Jag fnissade mig igenom hela passet ;)
Men jösses va vig ledaren var!! Oh my, det är inte okey. He he he!

Och nu ligger jag som sagt här och har det skönt och det kan man ju tycka att jag förtjänar.

Tack mina söta vänner för idag, jag hade riktigt kul och mysigt tillsammans med Er :)
Pussar och kramar i massor <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2338707/images/2012/pic_190265649.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2338707/images/2012/pic_190265715.jpg" class="image">

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0