Otroligt

Helt otroligt! Jag har inte ont i mina ben :D
Trodde verkligen att jag skulle ha det efter en dag som denna, men icke.
Var som sagt iväg på spinning ikväll och det gick fint, det gör det jämt när jag tränar ;)
Verre ta och flytta hit nu så we can do this together! Tjoohoo!

Ärligt? Det här regnet som vräker ner, finns det nå slut på det eller? Jag orkar inte torka min hund 25 gånger om dagen om jag säger så.
Dock måste jag erkänna att det finns någon enstaka bra sak med allt detta regn.
1) Isen smälter och riskerna minskar att Du ska halka omkull och få ett benbrott
2) Bilen din blir ren, Du slipper där med ta den till en biltvätt och inom kort vågar Du öppna bagageluckan igen utan att se ut som en sotare på händerna
3) Sist men inte minst så måste jag erkänna att det är ganska mysigt att ligga och lyssna på regnet som öser ner där utanför ditt fönster medan Du själv ligger och gosar under en filt <3

Ja, det var de jag kunde komma på. Nåt jag glömt eller?

Vet ni....äh, jag pallar inte skriva mer idag. Jag vill sova, Guss sover redan här vid mina fötter <3
Vi får höras imorgon.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0