Oj...

Aha ni minns att jag sa att jag BARA skulle vila lite? Jag SOMNADE! Jag somnade och sov till 9 :S
Det är inte okey, men jag gjorde det iallafall ;)
Vadå? Om jag kan somna nu efter att ha sovit 3 nästan timmar? Men jaaaaa, inga problem ;)

Ha ha ha! Måste berätta världens roligaste verklighetsbasersde story ever! En på mitt jobb har tidigare jobbat på förlossningen och som ni alla vet hålls dessa dörrar stängada, man får liksom ringa på en klocka och ha sig. Tur är väl det kanske ;)
Aja hur som helst så plingar det på en dag och Marre går och svarar:
- Hej! vad kan jag hjälpa dig med? undrar Marre.
Framför henne står en lite äldre man, han viskar:
- Ja hej, Du måste släppa in mig för jag är en Civil agent.
- En vad? undrar Marre.
- En Civil agent, jag måste verkligen få komma in! fortsätter han.
Plötsligt kommer en kvinna rusandes.
- Men där är Du ju! Som jag har letat. Kvinnan lät väldigt lättad av å se sin man.
Hon fortsätter:
- Ni får verkligen ursäkta min man, han är nämligen SENILDEMENT. Ursäkta oss än en gång.
Så tog hon sin man under armen och gick.
Men fatta va gulligt! Kan man säga så? Klart snubben är Civil agent, det är ju otroligt häftigt :D
Jag älskar sånna här storys!

Nu ska jag sova....igen :)

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0