Nr 1

Ha ha ha! Nummer 1....det kan inte stämma?! Det kan inte vara jag?! Men vem 17 är det då?! Hmmm....tusan, tusan, tusan! Ha ha ha! Hoppas att ingen får för sig nå....kan det vara jag?
Jag dööööör XD

Hursomhelst jag ligger just nu hemma i soffan och väntar på ett samtal, men ingen ringer.
Varför ringer dom inte? Jag börjar ju jobba snart :S
Får ju inte ha luren på jobbet, kom igen nu!
Aja, det är 45 minuter kvar innan jag ska stämpla in på jobbet lägger dom på en rem så hinner dom ;)

Jobbar kväll, har "röjturen" som vi kallar den. Det är meningen att jag som har den turen ska få saker och ting att "flyta på" ute i korridoren om det är så att alla andra står på sal. Jag ska med andra ord fixa, dona och plocka undan och se till att saker och ting är i sin ordning inför natten och morgondagen. Skön tur om ni frågar mig :)
Självklart måste även jag in på sal om det är mycket som pågår, men i annat fall ska jag bara finnas lite i kulisserna.

Nu ska jag fixa min matlåda, ska ha med mig en del så jag lär ju börja i tid ;)

Ring nu då!!!!

Jo, jag kommer inte på nå nummer 2 och 3 så vi får lov att stanna vid 1....tyvärr.....fast det var nog tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0