Nattis på Er

Men ni anar inte vilken bra dag jag har haft det trots att jag har umgåtts med jordens Dramaqueen ;)
Har varit iväg på spinningen, där jag träffade en gammal bekant från Skultuna....ha ha ha! Gammal bekant? Låter som vi är 100 år ;)
Aja, jag träffade Johanna och det var jätte kul att se henne. Har inte sett henne på 100 år däremot ;)
Vi pratade och skrattade, allt var som förr med andra ord. Hon är fin Johanna.
Innan dess träffade jag en arbetskamrat som är hemma och är mammaledig, lilla Ewin :)
Guuuuh va söta barn hon har!! En dotter på 3 och en liten pojk på snart 1 år. Vi drack te och pratade om allt mellan himmel och jord. Jätte kul att se henne, har ju inte träffat Ewin sen hon gick på ledighet i Juni förra året. Usch på mig :S
Men idag sågs vi :D
Vad har jag mer gjort?
Hmmm...
Jo, var ut en sväng till Tuna och handlat hem en massa käk.
Pappa hjälpte mig med ett ärende och sen iväg till stan igen, hann inte så mycket mer...

Imorgon jobbar jag dag, slutar 4.
Nu måste jag sova om jag ska orka med att kliva upp imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0