Min lediga dag

Nu har jag samlat mig lite efter kvällen incident ;)

Vad har jag mer gjort idag på min lediga dag kanske ni undrar? Jo, först och främst vaknade jag vid 7 imorse, men lyckligtvis somnade jag om till halv 9. Fy tusan va det var underbart!
Åkte och tränare, väldigt skönt det också. Jag gillar att träna tidigt dels för att det inte är lika mycket folk där då och dels för att då har man resten av dagen ledigt ;)
Man har liksom gjort sitt jobbiga för dagen, great äre.
Efter träningen blev det en snabb dusch och sedan for jag och hunden ut till Anna och Ninja i Fagersta. Där åt vi tacos och gick en lagom lång promenad. Guh va fint det är i Fagersta, det finns så mycket fina hus och en väldigt fin miljö. Riktig rofyllt var det att promenera där idag.
Tog med mig min tvätt dit, men glömde den....
Anna ska ta med sig den till jobbet imorgon :)
Guss och Ninja busade lite, men jag blev otroligt förvånad över att dom kunde låta varann vara så pass mycket som dom faktiskt gjorde. Jag och Anna kunde umgås medan dom sov, bästa! Skrattade högt när jag såg Ninjas beteende ute på promenaden, helt plötsligt stannade hon och vägrade gå. Ha ha ha! Precis så jag Gaston också :D
Det var kul att se att det finns fler knasbollar där ute.

Åkte sedan hem och ut till Tuna. Käkade mat och pratade strunt. Nu är jag hemma och ska sova.
Imorgon börjar jag 7....blir sömnig bara jag tänker på det.
Ska kolla på nyheterna innan läggdax så man blir lite allmän bildad ;)

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0