Mamma och pappa

HEEEEEJ :D
Jag sitter just nu hemma i Tuna och är alldeles mätt i magen, det
var lite av en buffe här hemma så man fick blanda och äta hur mycket man ville ;)
Så här passar väl jag bra :D

Min bror har gjort en ny tatuering på insidan av armen, den var nice.
Har ni tur kanske ni kan få se en bild på den lite senare, just nu är dom
hemma i sitt hus och renoverar.
Det är faktiskt min andra bror Nima som har ritat upp tatueringen, så om
ni vill ha tips eller ideer kan ni ju höra av er till honom :)
He got taste om jag uttrycker mig så ;)
Såg däremot en kille idag som inte hade någon taste :S
Han hade tatueringar över HEEEEELA facet sitt!
Guuuh, va fult det var!
Ja, man får säga så.
Huvudsaken är väl att jag inte säger det till honom ;)
Jaha, vad mer?
Jag har funderat en hel del den senaste tiden...men jag verkar inte
komma nån vart?
Jag blir varken klokare eller dummare, står bara och stampar på
samma ställe....
Hur gör man då?
Får helt enkelt fundera vidare.
Hade planer på att träna idag, men det fanns inga lediga pass.
Kunde ju ha gått på gymmet, men HELA Västerås hade väl
varit där?
Hade blivit som sist, jag skulle ha fått väntat i 40 minuter på löpbandet och
det orkar jag inte, inte idag.
Nu kom min äldre bror och hans sambo, självklart är deras 2 åriga son med.
Pojken heter Blake och han har fått fullt med presenter av oss, han fyllde
nämligen år i torsdags :)
Den lilla Grodan!
Gastons socker fortsätter att stiga...
Vi ökar dosen insulen, men inget händer :(
Jag börjar känna mig otroligt maktlös.
Ska snart åka hem till honom igen, min Gos.
Nu måste jag ut i köket coh vara lite social igen.
Hej hopp!
Här är Emils tidgare tatuering, även den är ju nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0